mor&dotter-dag

Intersport har inventering så Youssef har jobbat hela dagen, kl är nu 20.54 och han har fortfarande inte kommit hem. Jag och Selma har inte varit nånstans förutom här ute på kvarteret en stund. Detta innebär att vi har haft en riktig mor&dotter dag. Vi har lekt, tränat på krypning(dock utan framsteg), ätit, badat mm... Jag har oxå passat på att städa toaletterna och hela övervåningen. Visst är jag duktig! Nu sover skruttegullan så sött i sin säng och jag ska nog glo på dumburken ett tag. Lite tråkigt inlägg idag, ni behöver lite hjärngympa!

                                
                           Målar Leonardo da Vinci ett självporträtt? Nej men vad målar han då?
 


                         
                                                                                   Adidasbruden 

                         
                                 Nya favvostället, på diskbänken. Tésilarna var poppis, smakar nog té=)

                        
                                                       Selma är stor och kan hålla duschen själv!

Nu kom Youssef hem, ciao!

#1 - - Sofia:

En man på en åsna, vart hittar du allt? =)

Jag kan på måndag om jag är frisk, har blivit så hängig hoppas hoppas jag är kry imorgon. Men vi hinner ju höras.

Jobbigt med inventering, måste vara drygt.

Jätteduktigt att städa, sov Selma eller?

Selma har fått mer hår sedan jag såg henne sist.

#2 - - mormor:

Lyckades hon inte sikta duschen mot mamma?

Såklart det är kul att sitta på diskbänken. Då har man mycket bättre utsikt. Annars får man mest hålla sig nere på golvet när man är en liten Selma.

#3 - - Lina:

Lät som en mysig dag! Förutom toalettstädningen då kanske. Ser att Selma har fått halkisar, jag ska nog införskaffa det till Tilde också.

#4 - - Hanna:

Hej!

Hoppas allt är bra. här städas det och jag är på plats i nya hemmet :)

tack senast ska jag också säga! Var mätt hela bilresan :)

#5 - - Malin (Mejas Mamma):

Hon är ju så söt! Sötnosen. Jag önskar att Meja kunde sitta lika fint som Selma! För sådär går det inte att bada Meja. :-)

Till top