Nattuggla

Jag förstår inte varför jag aldrig kommer mig i säng på kvällarna, det är lixom som att dagarna går för fort och kvällarna är på tok för korta! Nu sitter man här igen efter midnatt och surfar, trodde jag var för gammal för sånt...eller som Youssef sa till mig, "det är det som är problemet, du har blivit gammal och behöver minde sömn"  för jag stiger ju ändå upp på morgonen. Sjyst typ va...

Idag har vi varit förbi en sväng på mitt jobb, jag hade ett ärende hos min chef. Passade förståss på att sitta och surra med bruttorna och boysen ett tag, lika trevligt som vanligt. Om ni läser det här, så bestäm en kväll för att spela spel, så är ni välkommna till oss! När Youssef kom hem så åkte jag iväg och tränade punch out, ojoj det är riktigt jobbigt, kände mig nästan lite yr där ett tag! Fast det är riktigt skönt efteråt och man känner att man fått träna ordentligt. Ibland kan jag tycka att det blir lite för "lätt" att gå på aerobic, förmodligen för att jag inte tar ut stegen tillräckligt, men när jag får slåss och sparkas blir jag peppad och riktigt slut! 

Jag har förstått att min snillerika idé om att köra filmsnuttarna "private" på youtube, inte var så snillerik eftersom att ni inte kunde se den. Så tills dess att jag klurat ut hur jag ska göra får detta förbli en filmsnuttlös blogg. Har helt glömt att fota idag, så här är några bilder som togs innan sängdags för skruttegullan.

              
                                    Spiller man lite vatten kan man alltid slicka upp det!

              
                                         Kan du aldrig sluta blixtra med den där kameran!?

              
                                                                Världens goaste sötisgulleplutt!
#1 - - fäten:

hallå där!!

Hur går det för dig sara? hinner du du inte riktigt med?

vad duktig du är som var iväg o tränade,jag var också duktig hängnde med ungarna igår på karate.

man fick som förälder också träna med barnen var jätte kul.barnen blev super glada.

Abeer visade mig hur man gör,så tokigt man trodde att mammorna kunde allt möjligt men sanningen avslöjades igår,hihihi=)

Har nack spärr idag tog i lite för mkt,fick lite massage av tawfig få se om det bli bättre.ha det gott/kram

#2 - - Johanna:

Nä förstår inte hur du orkar vara uppe så sent. Men du är iofs lite äldre än jag så Youssef kanske har rätt :) Jag va på step igår, och skulle inte påstå att det va lätt. Helt fruktansvärt, att benen kan väga så mycket.



Jag står helt och hållet på selmas sida, skulle också bli arg om nån tog kort på mig varenda dag :) Kanske kan ses på fredag nästa vecka? är ju lite länge dit men det är som den dagen som passar mig bäst. Men du kanske kommer på balance på onsdag, jättesnällt i så fall! Men bara om du vill förståss! Ska kila till iksu nu! Kram

#3 - - Sofia:

Att du orkar vara uppe så sent. Jag är ofta i säng innan halv elva =) Men då ska jag ju ofta upp kl 6.



Vi håller på att packa, ska ju till Stockholm i helgen. Och imorgon till Norsjö för att lämna stumpan hos farmor och farfar.



Nästa vecka är det jobb igen. kanske hinner ses?

Kram

#4 - - mormor:

Ja det är mycket som ska slickas och smakas på.

Lite äckligt var det när Selma slickade på Adams fotboll idag. Det var värre än luckan på diskmaskinen som var så smaskig.

Ja, jag läser svaren du skriver på inläggen.

Till top