oj vad sent det blev...

Lugn dag, Youssef har varit ledig. Handlat, fixat pass åt lillan, varit på middag (i lokal med Hanane och Jamil). Nu är det sent, ska sova...nattinatt

      
                                     Det är så spännande och kul att stå själv....

      
                                       ...men det är himla kul att sitta i vagnen oxå!

          
#1 - - Johanna:

Sötnosen...vilken gullig klänning. Men nu börjar det ju bli himla länge sen vi sågs. Måste göra nåt åt det tycker jag, nästa vecka kanske?! Kram

#2 - - mormor:

Så piffigt att matcha Selmas kläder med vagnen!

#3 - - Anonym:

Hej, jag har skrivit ett mail till dig. Jag vet inte om du har läst det?:) kram

#4 - - Syrran/Moster:

Hej, och så har du gått och köpt en dyr dyr barnvagn när hon har den där söta saken att åka i, så onödigt!



Tror du måste posta en massa fina kort till mig.



Vi saknar er, och jag har tappat bort nappen igen, åhhh så besvärligt hur ska nu Elias somna om?



Måste bara påpeka att de faktiskt sov till kl 20 även idag så helt hopplös är jag inte, måste vara du som har dåligt inflytande på mig eftersom att rutinerna blir så konstiga när jag umgås med dig?

PUSS

#5 - - Sara C:

Johanna: Nästa vecka har vi inga planer, vi kan väl höras och bestämma en dag så att det verkligen blir av att ses snart!



Mormor: Tro det eller ej, men det var ett omedvetet klädval;)



Syrran: Om de sov TILL kl 20, kan jag inte påstå att jag tycker att ni har så bra rutiner, det är ju lixom då dom ska somna ju..jag? dåligt inflytande? ALDRIG....



Är det förresten nån som går tillbaka och kollar ev svar på sina inlägg? Annars har jag slösat 2 min av min dyrbara tid...

#6 - - fäten:

tjänare bruden!

hur har ni det efter att miriam åkt?visst är det tråkigt man bli ju lätt van att ha de där så när de åker hem blir det tomt, fy!

söt Selma är,har hon börjat ta steg med stöd?

extra gullig när hon sitter i vagnen påminner om abeer o mohammd som satt oxå i nåt sånt fast det var en korg hihi=)

vi hörs/kram

Till top