Trött mamma

Klockan 11 åkte vi till Asmae. Därifrån tog vi en promenad i det härliga vintervädret hem för att visa kusin-vitamin vägen.  Asmae försöker att lära sig att hitta lite i Umeå så vi tyckte att hon åtmistonde borde kunna ta sig själv till oss=) Här hemma var vi sedan hela eftermiddagen, gjorde pannkakor (primiär för Asmae!) och pratade med marocko på msn. Vid 17 tiden promenerade vi tillbaka med henne. Selma och jag gick sedan vidare till morbror Zacke som är sjuk och tittade till honom. Sedan åkte vi hem.

Youssef slutade jobbet kl 19, var då hemma en timme och åkte sedan och tränade. Jag blir så trött när jag tänker på att fotbollsträningarna sätter igång nu igen. Idag har Youssef alltså varit med Selma 1 timme, vilket är både tråkigt för honom men även för mig och Selma förståss! Såklart har stumpan nu oxå vaknat typ 10 gånger sen jag la henne, och ibland känner jag att jag blir så trött på att höra gnäll! Då får jag sen naturligtvis dåligt samvete för att jag blir "less" på henne, så då är jag tvungen att gå och pussa lite på henne fastän hon inte vaknat, hur knäpp är man?! Ja ja...vi får se hur mycket träning det blir framöver, annars tror jag det är bäst för en viss herre att börja med korpenfotboll istället=)



                             
                           Man funderar hur man kan bli trött på ett sådant charmtroll, mammas älskling!

                             
                                                                       Asmae gillar snö!

                             
                                Nerbäddad sötnos, Selma sover så bra ute i vagnen trots 10 minusgrader...

#1 - - mormor:

Va bra att ni fick en heldag med Asmae.

Vi ses i morgon Selma. Du ska inte gnälla när du är med mormor, va?

Gnället får du spara till mamma och pappa. Du ska inte vara söt och snäll hela tiden, då blir dina föräldrar bortskämda.

#2 - - Sofia:

Förstår att det känns tungt med träningen, hur ofta är det? Fina bilder som vanligt.

Ska vi boka in en middag tillsammans på tisdag? Ska höra med Johanna också.

Kram

Till top