Dagarna går...

OJ nu var det länge sen det var lite uppdatering! Den här veckan har varit helt galen, sen i tisgdags har vi varit på bröllop varje kväll. Jag kan lova att vi är rätt slut vid det här laget. Det är ju inte heller dom mest lugna och tystlåtna bröllop här nere heller, fullt röj och HÖG musik! Det har varit trevligt iaf, och nu är det lugnt några dagar fram till på fredag när det är dags igen=) Selma har fått feber igen stupan, många här hemma i huset har varit/är sjuka så hon har säkert bivit smittad. Dom tycker nog att jag oroar mig lite för lite för henne, tycker nog att jag ska springa med henne till doktorn när hon är febrig. Jag hävdar dock starkt  att "barn blir sjuka och får hög feber" vilket är normalt. Dom är ju rena missbrukarna av antibiotika här nere, hemskt med tanke på hur mycket resistenta bakterier det börjar på att finnas. Nu ligger gullklimpen och sover och jag ska gå ner och äta middag.

Bara en vecka av semsetern kvar, det går så fort ju men det ska bli skönt att komma hem. Morbröderna och moster med familj åker redan imorgon. Tjingeling
#1 - - Sofia:

Äntligen en uppdatering! Ni verkar ha det bra i värmen. Ser fram emot att träffa er och höra vad ni gjort. Har Selma vant sig vid mycket folk omkring sig?

Kram

#2 - - Johanna:

Säger detsamma, äntligen! Jag är ju inne här varje dag :) Hittade ditt armband häromdagen, i väskan jag hade på bröllopet, glömde ge tillbaka det. Du får påminna mig när du kommer hem. Ja snart är ni ju hemma igen, det går verkligen jättefort, får se till att hinna ses nåt innan jag åker iväg! ha det bra! kram

Till top