Internet

Nu har vi fixat mobiltbredband till vår dator så nu ska jag försöka att uppdatera allt eftersom. Jag diggar siesta , sååå otroligt skönt att få lägga sig en stund på dagen när det är som hetast ute. Vi har det dessutom lite extra lyxigt då vi installerat AC på rummet. Idag har vi bara varit hemma, jag hjälpte barnen att fylla deras lilla pool, sen vart det full rulle vill jag lova. Selma plaskade oxå ett tag men det blev nog lite för mycket med allt stänk från alla kanonkulor och dykningar som utfördes. Helt otroligt vad man äter här, känns som att jag kommer rulla ut från planet hemma i Umeå den sista Juli. Snart är det dags för middag, det är alltid sent så man somnar då inte hungrig! 

Selma har blivit har blivit lite febrig nu ikväll, men det var vi beredda på. Hon fick ju mässlingsvaccinet bara 3 dagar innan vi åkte och det brukar ge feber 7-10 dagar efter vaccinationstillfället. Lite trist är det ju ändå och  framför allt jobbigt för skruttan. INternet är inte så effektivt här, så det blir bara en bild...
     
     
                                 Selma och yngsta kusinen Ayoub

     
#1 - - Johanna:

Va roligt att du bloggar! Ni verkar ju ha det bara bra, kul! vems barn är kusinen på bilden, jag har ju hängt med dåligt med alla barn :) Själv jobbar jag, 6e natten nu, men sen är jag ledig två. Känner mig lagomt seg i huvudet. men snart har jag ju semester en vecka. Ha det jättebra! Kram

#2 - - mormor:

Selma verkar gilla att leka med alla kusinerna.

Så roligt för henne att bo tillsammans med barn ett tag annars är det ju bara vi vuxna hemma i Umeå.

Sån tur att internet finns så vi kan följa vad som händer i Umeå. Men det ser inte så bra ut med misshandel och våldtäkt.

#3 - - Sofia:

Vilken söt bild! Skoj att läsa vad ni gör i värmen. Kram!

#4 - - Sara:

Johanna: Det är Jamila oxh Ibrahims minsta, inte lätt att hålla reda på alla!

Till top