Kommande bröllop

Nu var det siesta igen, fast jag sov så länge idag så jag känner mig inte direkt trött. Igår kväll kom vi hem från strandstaden Saidia där vi bott i mormor och morfars hus några dagar. Det ligger ca 40 min bilväg bort, så det är ingen lång tripp=) Även mormor och morfar och morbröderna var där, dessutom en kusin till mig (Saad) med familj. Så himla härligt det är att vara vid havet, även om jag lyckats bränna mig i solen lite. Selma har badat och busat och haft allmänt roligt. Nu ska vi vara i Oujda några dagar för nu vankas det bröllop! Två av mina kusiner och min systers svåger gifter sig alla en efter en, så det kommer bli ett himla partajande här ett tag framöver.

Blir så sur att det inte vill sig med att lägga in bilder, jag som är så duktig på att fota...

    

#1 - - Sofia:

Härligt att få vara i Saidia i värmen. Skoj med bröllop, får se bilder sedan hoppas jag. Vi har varit i Norsjö i helgen. I morgon börjar Emil jobba. Kram

#2 - - Sofia:

Nu skulle jag vilja ha en uppdatering på vad ni gör i Marocko =)

#3 - - Johanna:

Härligt med hav och bröllop! Håller med dig, vi måste ju införa siesta i sveige också. Så himla bra grej :) Är hos mamma nu. Var på bröllop och dop i lördags, morfar och Kerstin, åkte nyss, snart ska vi upp till mormor och hjälpa till på då hon och ngr andra har fixat klassträff :) Har grejat i mormors nya lgh också, och imorgon kommer moster och ngr kusiner och vi ska köra lite grejer åt mormor. Måste ju sätta fart på den där flytten nu! På fredag ska vi nog till österlen hoppas jag! Nu vet du vad jag gör också! Fungerar det inte med bilderna i datorn? Du får väl visa när du kommer hem annars. Ha det bra! Kram

#4 - - Johanna:

Härligt med hav och bröllop! Håller med dig, vi måste ju införa siesta i sveige också. Så himla bra grej :) Är hos mamma nu. Var på bröllop och dop i lördags, mycket fint och trevligt att träffa alla. Morfar och Kerstin har varit här, dom åkte nyss, snart ska vi upp till mormor och hjälpa till på då hon och ngr andra har fixat klassträff :) Har grejat i mormors nya lgh också, och imorgon kommer moster och ngr kusiner och vi ska köra lite grejer åt mormor. Måste ju sätta fart på den där flytten nu! På fredag ska vi nog till österlen hoppas jag! Nu vet du vad jag gör också! Fungerar det inte med bilderna i datorn? Du får väl visa när du kommer hem annars. Ha det bra! Kram

#5 - - Johanna:

oj blev visst nåt galet där :)

Till top