Marocko!!

Nu är vi på plats, ojojoj vilken värme man hinner glömma från gång till gång. Resan gick bra, dock dryg när det blev lång väntan på flygplatsen i Bryssel. Selma blir en liten "luffarunge" som sover lite över allt. Även jag har sovit många timmar på olika flygplatser som liten=) Det blev förståss stor uppståndelse när vi kom med det nya tillskottet i familjen. Blev lite som att visa upp henne efter förlossningen på nytt. Vi bor hemma hos Youssefs föräldrar och med 10 småkusiner i huset är det full fart och skruttan verkar trivas bara bra än så länge!

Vi har förståss även hunnit med att träffa lite av min släkt. Idag har vi åkt till Saidia, till mormor och morfars hus vid stranden. Här är oxå min faster och 2 av mina kusiner. Så nu ska vi snart ner och bada sen blir det fredagscouscous. Idag känns det verkligen behövligt med ett bad när det är 42 grader i skuggan. Jag ska vid tillfälle lägga in lite bilder men har tyvärr ingen kabel idag. Hoppas ni har det bra där hemma, skriv gärna en kommentar så att jag får veta vad som händer! Kram på er!
#1 - - Hanna:

Hej!

Vad roligt höra ni har det bra där nere, och att selma trivs. men varmt för henne :(

kan förstå det var kul för släkten träffa henne! Lilla underverket :)

Här hemma i stockholm är det nu 14 grader, 21.37 på kvällen. regnar lite. kanske sommaren passerat?

hoppas ni har det toppen hela semestern. skriv mer, är så spännande läsa vad ni har för er och hur det går för selma!

kramar från Hanna

Till top