Förkyld igen

Selma har blivit förkyld igen, och så oxå jag. Vi har därför bara varit hemma idag. Ganska skönt faktiskt, och jag tror Selma mår bra av att få ta det lite lugnt ibland, annars är vi ju ute och flänger och far så mycket. Youssef har jobbat och sen tränat, skruttan blir så ledsen när han går, hon vill ju gärna följa med. Så när han for iväg på träningen gick vi ut på gården en stund. Lill-gumman är så duktig på att gå nu, och hon tycker nog att det är kul för hon går och ler hela tiden.

Jag och Youssef har varit och röstat till EU-valet i omgångar här ikväll, efter att Selma somnat. Nu har jag just druckit en stor kopp té med honung, det gör gott för den onda halsen.  Ska kurera mig lite, för imorrn är det nya tag. Då ska Selma på 1 års kontroll på BVC, och Emma komma hit. Hoppas vi är piggare då!


   
                     Det är kul att banka på brevlådan, det låter så!

   
                                     Här kommer världens bästa Selma!

   
                                                Har hittat en utslagen maskros
#1 - - Sofia:

Krya på er! Hoppas förkylningen går över fort. Selma ser så stor ut när hon lärt sig gå. Längtar tills vi ses. Kram!

#2 - - Jonna:

Hej! Jag hörde att Selma har fyllt år. Hälsa grattis från mig :)

Till top