Host host host...

Ja så är det jag låter, och har låtit hela dagen. Jag vaknade upp i morse ordentligt förkyld så det blev inget jobb för mig idag. Tack och lov så är Selma piggare och feberfri. Jag har mest legat på soffan idag, men gick faktiskt ut och satte mig en stund i solen för det var riktigt härligt ute. Selma och Youssef for iväg en liten sväng, bla och tittade på djuren på 4H.

Selma har kommit på att hon kan prata/skrika i falsett, så har hon gått omkring och låtit hela dagen, jag börjar ha lite ont i öronen. Hon har oxå pratat med mormor på msn, och går nu och pillar på datorn och säger mao mao, jag tror att det betyder mormor.

    
                                          Mums vad gott med nektarin!

    
            Så fort Selma ser bärsjalen pekar hon på den och vill att man ska bära henne,
                                 men jag orkade inte idag så då fick hon åka på pappa!
#1 - - Syrran/Moster:

BRAVO SELMA!!! Äntligen har du fått dem att förstå, klart man skall åka sjal hela dagarna, finns ju inget mysigare! (Jag har dock några anmärkningar på själva "knytandet" av sjalen men jag får nog ta en instruktion med Y senare...)



Mmmm nektarin är gott, hennes kusin satte i sig en hel persika idag och blev tokarg när han inte fick fortsätta äta på kärnan också. Annars har vi varit på sommaravslutning med S, lyssnat på skönsång och haft picnic i det gröna.

#2 - - Syrran/Moster:

Jag glömde ju göra lite reklam också...



FYNDA EKOLOGISKA KLÄDER FRÅN BLINGO! Jag säljer nu ut min visningskollektion från blingo till riktiga rea-priser, allt i 100% ekologisk bomull.



Maila mig eller prata med Sara om du vill se vad som finns till salu. [email protected]



Och som vanligt, gratis frakt till alla Saras vänner!



Och om du dessutom själv går runt och är lite sugen på att kanske bli säljare av blingo så maila mig så skall jag berätta lite mera om hur skoj det är!



(hoppas du har många läsare av bloggen...)



Tack för reklamplatsen PUSS

#3 - - Sofia:

Å va söt hon är!

Till top