Lååång dag!

Idag har jag varit på jobbet och nog fick man jobba alltid! 5 ingrepp (med lite personal), vilket gjorde att jag inte var hemma förrän vid 18.30. Nu känner jag mig helt slut och det känns skönt att vara ledig några dagar. Jag fattar inte hur jag ska orka jobba varje dag till hösten, 2 dagar/vecka är fullt tillräckligt!

Vi pallrade oss iaf iväg på fotbollsmatch. Youssef och morbror Z spelade, fast tyvärr förlorade dom med 0-1. Selma har haft en bra dag med pappa, dom var en sväng på stan och hon har busat och promenerat massor. Idag kom förresten alla Blingokläder jag beställt, så kul och såååå mycket fint! Nu ska jag snart säga godnatt, imorrn ska vi nog på Gamlias midsommarfirande, hoppas på sol!

  
                              Kram kusin-vitamin! (från när vi var i Uppsala)

  
                                                     Tala om närbild!

Till top