Lillan är snabb nu!

Nu är det verkligen full fart här hemma. Selma praktiskt taget springer fram! Jag känner mig mycket piggare idag men det är den här förbaskade hostan. Hade nog kunnat vara på jobbet om det inte var för den. Inte så kul när man låter som om man skulle smitta ner hela sjukhuset (kanske man gör oxå genom att hosta på allt och alla???) Youssef och Selma var ut en sväng idag oxå, sen fick hon fara och vaccinera sig då hon nu är feberfri. 

Yasmine R tog studenten idag, grattis igen! Dom hade öppethus på eftermiddagen/kvällen, och tom jag orkade ta mig dit en stund för att gratta. Mycket god smörgåstårta! Selma var mycket faccinerad över deras katt, även om hon kallar den för vov vov.  Nu ikväll har jag druckigt massor av honungsté och sett Grey´s, jag tror jag svimmar så spännande det är. Hur ska man kunna vänta heeeeela sommaren på fortsättningen??

     
                   Ne älskling...katten säger inte vov vov, den säger mjau!

       
                         Jag måste ju bjuda på en film så ni ser hur duktig hon är!!
#1 - - Sofia:

Oj så duktig hon är, Alice var långt över ett år när hon gick så bra. Har ni också regn och rusk? Hoppas du mår bättre. kram

#2 - - Malin (Mejas mamma):

Oj! Vad kul att Selma börjat gå!! Så söt är hon!! :-D

#3 - - Johanna:

Jisses vad fort det gått senaste dagarna! Hon tajmade ju 1-års dagen ganska perfekt! Hoppas du är lite friskare nu. Kram

Till top