Såpbubblor

Jag och Selma har varit hemma hela dagen. Jag har försökt att städa och pyssla lite inför fredag, men det har gått halvbra. Mormor kom efter jobbet och underhöll skruttan medan jag diskade och lagade mat, så skönt att få göra det utan att behöva tänka på vad hon busar med. På kvällen var vi och tittade på morbror Zakaria och pappa som spelade fotbollsmatch. Dóm vann med 2-0 och var riktigt duktiga men vi såg inte hela matchen för det var sååå kallt. Imorrn ska jag jobba, det blir bara en dag den här veckan eftersom att jag bytt bort fredag när Selma fyller år. 

Jag har köpt såpbubblor åt Selma. Hon tycker det är så spännande när jag blåser bubblor, och försöker fånga dom. När jag blir less och slutar blir hon förbannad och vill MER!! Älskade skruttunge...

   
                                                       Kör bil med morfar

   
                                                Ute och busar på altanen

   
                                       Försöker att fånga bubblorna
#1 - - Johanna:

Hon såg ju ut att ha riktigt bra koll bakom ratten, blir nog bra det där! om 17 år :) Kul att ses på fredag! Kram

#2 - - Sofia:

Vill se många bilder från fredagens kalas, önskar att vi kunde vara där. Kram

Till top