Selma diggar gummibjörn!

Idag har vi sprungit på stan heeeeeela dagen. Mormor och morfar åker ju till Marocko på söndag, och skulle inhandla lite presenter till barnen där nere. Selma skötte sig snyggt, men ville gärna gå själv inne på affärerna, inte alltid så poppis hos mamma=) Igår jobbade jag och Youssef, Selma och jag sov därför natten till igår hos mormor och morfar då hon ändå skulle vara där på dagen. Hon sov med mormor i sängen, medan jag sov i mitt gamla rum. Första gången sen Selma föddes som jag inte somnat brevid henne. Hon hade sovit bara bra, endast vaknat en gång, och dessutom gett mormor sovmorgon ända till 9!

Ikväll har vi spelat Gummibjörnslåten på Youtube. Selma är helt otroligt förtjust i den och vill höra den om och om igen. Sen står hon och diggar framför datorn, sötnos! Jag ska bjuda på en filmsnutt...


             
#1 - - Sofia:

Oj så söt, jag och Emil skrattar så vi får ont i magen när hon diggar, så gullig. Inte bara Alice favorit med andra ord, får väl köra ett gummibjörn disco för dem. Nu ska jag gå och sova. Lycka till på jobbet i morgon. Eller är du ledig? Kram

#2 - - Sara:

Sofia: Ja vi blir aldrig less på att titta på när hon diggar, vi får absolut ordna gummibjörnsdisco! jepp ledig imorrn, jobb på torsdag...

#3 - - Hanna:

Men det var den sötaste! Skrattade så gott när jag tittade på Selma som diggar!

#4 - - Emmy från Familjeliv:

oo jag skrattar ihjäl mig! Det var det sötaste jag sett på länge :-D

Vilket taktsinne!

#5 - - Hanna:

Ja hon har taktsinne!!! :D underbart söt!

#6 - - Annelie:

Men så sanslöst söt! Jag visade Noel och han blev alldeles stum av förundran och stod länge och väl och tittade på hennes dans!



Hoppas ni mår bra! Kram.

Till top