Underbara helg

Idag har Youssef jobbat och jag och Selma har umgåtts. Vi var hemma på fm och när Selma sovit så cyklade vi till Kappahl här på Ersboda. Jag lämnade tillbaka en kofta jag köpt, har varit mycket spring för att hitta kläder till alla bröllop i sommar men nu är det äntligen kirrat!

Vilket fantastiskt väder det varit i helgen, man blir så glad! Sen blir det ju inte sämre av att man får gå på wedding! Riktigt mysigt var det, och Selma skötte sig exemplariskt=) S och Y var riktigt fina, och det var ju vi med förståss;) Nu ska jag surfa lite och sen soooova, Nattinatt!

   
                                                                      Äter yoghurt

    
                                                             Finklädd=)

     Kan ev bjuda på fler bilder från helgen sen, efter godkännande...
#1 - - Johanna:

GUD SÅ SÖT!! Kunde ju inte lägga mig förrän jag läst du bloggat :) så nu ska jag sova, du bloggar ju så sent!! Skönt med kläderna!

Till top