Huslig

Det var så trevligt att vakna upp imorse när hela huset var nystädat, jag blev inspirerad till att vara lite huslig, så jag bakade bröd och stekte pannkakor till lunch. Sedan, redan vid 13-tiden, lagade jag en jätte god middag, så vart det gjort! Jag och stumpan promenixade sedan till Asmae. Vi var där en liten stund och sen tog vi en buss till terapibadet för att simma. Selma fick vara med idag då Youssef hade träning, hon tycker det är kul att plaska runt men vill helst vara med mamma hela tiden=)

              
    Siffrorna på parabolmottagaren är en favorit just nu, jag hittar ofta skruttan pillandes på dom=)

              
             Variant på charmola(?) Folieknyte med fisk, grönsaker och välkryddad tomatsås.
                                           Tack för tipset syster, det blev mumma!

Till top