Sara, både mamma och BMA

Ja nu var man en arbetande kvinna igen! Imorse 06.00 ringde klockan och då var det bara att stiga upp. Selma hade trasslat lite på natten, så jag sov lite halvdåligt. Stumpan vaknade när jag höll på att göra mig iordning så det blev en tidig morgon för resten av familjen oxå. Det var ganska trevligt att komma tillbaka på jobbet, bara att komma sig in på datorn med alla lösenord tog en stund=) Jag hade lite pacemakermott på fm som gick bra men sen på em var jag med på en lungvensablation. Nog känns det att jag inte varit där på ett tag, rätt ringrostig (och ibland mest i vägen) vill jag lova att jag kände mig!

Youssef och Selma kom och hämtade mig på jobbet, ååå vad härligt att komma hem när jag inte sett sötnosen på hela dagen. Selma och pappa hade haft det bara bra, handlat lite på förmiddagen och lekt hemma på eftermiddagen. Hon verkar inte ens tänka på att jag inte är hemma, och det är ju bra! Youssef hade lagat middag(mums!), och nu busar Selma lite med morfar som kom förbi. Stackars mormor har fått magsjuka, kan det vara skruttan som smittat henne!? Nu ska vi ta det lugnt, det blir nog en tidig kväll.


Youssef har varit duktig och fotat idag!

       
                                             Haha vad kul, jag kan stå själv!

       
                                              Hooooooooooooo, spännande.....
#1 - - Sofia:

Sötnosen, skönt att det gått bra för Y & S.

Jobbar du imorgon också? Snart sitter de gamla takterna i ska du se, dröjer inte länge så känns det inte som att man varit borta alls.

Kram

Till top