STÄD!

Idag har Selma varit med mormor heeela dagen, jag behövde göra ett rejält ryck och röja här hemma. Så tur som Youssef har, så jobbade ju han idag, men världens gulligaste kusin Asmae kom och hjälpte mig! Vi har dammsugit, skurat golv och toaletter, skrubbat köksluckor, dammat mattor mm mm... Det tog ca 4 timmar med oavbrutet städande men nu är det gjort och det känns sååå himla skönt! Jag åkte sen oxå och tränade innan Youssef kom och hämtade oss på Sofiehem. Jag har just sett Grey´s och ska nog ta och lägga mig snart, känner mig trött vilket kanske inte är så konstigt;) Nattinatt!

   Har haft för fullt upp idag för att komma ihåg att fota, så det är inte en dasgfärsk bild...

                 
                                                Selma är inte längre rädd för sköldpaddan!
#1 - - Sofia:

Har Grey's börjat! Det har jag helt missat =(

Får man hyra in dig och Asmae till Skellefteå? =)

Så underbart när det är nystädat.

Vilka fina byxor selma har är det blingo?

kram kram

#2 - - Moster/Syster:

Men Sofia har du missat Grey´s!? Det började förra veckan. Jepp, byxorna är Blingo.

Till top