tröttis

Ja nu är det jag som är trött, stumpan sussar redan sött. Selma  vaknade just efter 6 imorse, och tydligen tyckte hennes pappa att det var för tidigt för han vände sig och somnade om. Jag och Selma gick upp efter ett tag och badade. Pappa har spelat fotboll på eftermiddagen, dom vann med 3-1 mot Umedalen. Huvva var kallt det var, inte alls något mysigt fotbollsväder! Vi blev sen bjudna på middag hos Asmae och Walle, Youssef  skulle dock äta med arbetskompisarna på O´Learys. Ska sova nu, orkar nog inte vänta på att Y kommer hem, nattinatt.

     
Den enda bilden jag tagit idag, Selma sover kors och tvärs i sängen och puttar runt alla kuddar,
                                  ny pyjamas har hon fått av mormor !

      
                           Några dagar gammal bild, Selma kör traktor.
#1 - - mormor:

#2 - - mormor:

Så bra att Selma får lite ordning på er. Morgonstund har guld i mund! Och förresten...

De vann faktiskt med 4-1. UFC vann mad 3-1.

#3 - - Hanna:

Selma har blivit så stor. minns när jag höll henne i famnen första gången, 2 v gammal. så liten hon var då :)

#4 - - Johanna:

Skulle också behöva nån som drog mig ur sängen lite tidigare! Man är ju inte riktigt sig själv den tiden. Nu ska jag till spa, ha en bra dag och trevlig kväll! Hörs!

#5 - - Sofia:

Vi åker hem redan imorgon kl 07 eftersom Alice inskolning börjar 9.30. Jag har varit trött i helgen och inte orkat med något. Tror alltid att man ska hinna med så mkt i helgen när man är här men det blir inte mkt mer än jobb, sova och äta.



Ha det bra!

Kram

Till top