Fortfarande febrig

Febern vill inte riktigt ge med sig, lite lägre nu på kvällen men annars har hon legat över 39 grader hela dagen. Har pratat med BVC idag, dom ville att vi skulle återkomma imorgon om febern fortfarande höll i. Morbror Zacke var här idag en stund på efetrmiddagen så att jag kunde åka ut en snabbis. Det var riktigt skönt, man blir ju såååå seg av att bara vara hemma. Imorrn är det dock jobb för mig, så nu är det pappas tur att vara med sjuklingen.

När jag var ute på em så köpte jag en tavellist till Selmas hörna under trappen, så att hon kan ställa upp sina böcker. Det blev väldigt fint! Nu ska jag börja göra mig iordning för sängen, har lite svårt att ställa om från att vara ledig och det är bäst jag lägger mig i tid med tanke på att vi fått vara uppe ganska mycket dom senaste nätterna med vår lilla sjukling. Godnatt!

    
                              Bild från Uppsala på glada gullungen =)

    
                                                      Småkusinerna
#1 - - Sofia:

Stackars Selma, att det inte ger med sig! Tavellist är en väldigt bra uppfinning, blir så fint! Kram

Till top