Lör/Sön

Inget bloggande igår jag var såå trött. Sofia var här på middag, det var kul, är så himla glad att hon jobbar här i Umeå (även om jag förstår at det kan vara jobbigt att pendla) för jag tror att vi hade träffats mycket mer sällan annars! Vi satt ute och åt, även om det blev lite kallt när vi hamnade i skuggan. Idag har Y jobbat, jag och stumpan har varit ute en sväng med mormor och morfar. Vi åkte bort på media markt, jag köpte ett usb-minne. Mormor och morfar var sen inne på K-rauta och köpte en duschvägg till deras lilla badrum. Vi följde sedan med hem till dom för middag, gissa vad det blev....GRILLAT, igen! Jag tror att jag skulle kunna äta det typ varannan dag hela sommaren, det är ju fantastico!

Selma fick förresten en tand i överkäken för nån dag sen, den är vass som tusan, kanske man ska böra avveckla amningen snart, hihi...

      
                     Selma testade en rutchkana på K rauta, den var lite läskig...

      
  Pappa grillade (eller brinner typ snart upp?), Selma och morfar tar en eftermiddagslur på gräset=)

      
                                                                     Myspys
#1 - - Malin (Mejas Mamma):

Grilla är ju härligt! Vi käkade grillat i 3 dagar i helgen. Hehe, men jag håller med dig. Man kan nästan grilla varje dag under sommaren. :-) (fast du sa varannan:-) )

Hoppas ni ska med på Söndag så att man får träffa Er! :-D

#2 - - Sofia:

Ja det är fördelen med att jobba i Umeå!

Härligt med grillat. Såg mysigt ut för morfar och Selma! Alice är fortfarande sjuk, haft diarrée flera gånger idag och inte velat äta. Så jag tror det blir att VABa på ons om det inte vänder.

Kram

#3 - - mormor:

Jag hoppas Youssef bytte Intersports arbetströja innan han gick till jobbet nästa dag.

Annars fick de flytta honom till avdelningen för friluftsliv.

Till top