Möhippa mm

Oj nu är det flera dagar sen jag bloggade. Det har varit fullt upp hela helgen och jag har varit helt slut på kvällarna! I fredags jobbade jag ju och sen på kvällen planerade jag, Sara och Johanna det sista inför Sofias möhippa. På lördagen var det sedan dags, kl 06.00 styrde vi mot Skellefteå och den blivade fru Holmqvist. Vi överraskade henne då hon fortfarande låg i sängen,  och hade fixat skjuts åt henne med motorcykel. Vi körde sedan mot Bjurholm och Grönåkers farm. Där red vi Islandshästar, åt och sjöng karaoke hela kvällen. Super trevligt var det, om än mycket bilkörning=)

Söndagen sov jag hela förmiddagen, då det blivit rätt sent kvällen innan och sen var det UFC-match. Dom förlorade efter en grymt dålig insats, dock blev bror matchens lirare. Idag har vi bara varit hemma, jag är fortfarande trött efter den intensiva helgen. Ville oxå passa på att vara med lillskruttan då det  känns som att jag knappt sett henne de senaste dagarna. Vi har lekt i lekstugan och både morfar och morbror har varit förbi en sväng. Nu är det snart Cityakuten, men först ska lillan i säng!

         
                                  Sofia hemma i köket, läsandes packlistan vi skrivit.

                
                 Söta Alice undrade nog när tre tanter stormade in mitt i frukosten,
                        hon fick iaf prova mammas prinsesskrona=)

        
                                         Gänget på plats i Grönåker med hästarna!

                                           
              Bruden och jag, en make up artist har sminkat oss, visst är vi snygga!
 

        
            Selma är glad när mamma är hemma igen (jag låtsas iaf att det är därför!)
#1 - - Sofia:

TUSEN TACK!!! För allt jobb och slit ni lagt ner för min möhippa, dagen var underbar! Helt fantastisk. Tack tack, kram!

Till top