Sköndag

Även imorse fick vi en välbehövlig sovmorgon, kl 9.45  slog Selma upp ögonen=) Trevligt igår kväll när vi träffades igen i lokalen på marieberg. Idag har vi haft en skön söndag. Lång mysfrukost, sen åkte jag iväg och handlade medan Youssef och Selma var hemma. Det var tomt både i kyl och blöjförråd, så det var hög tid för handling. Youssef åkte sen på möte/fotbollsträning, medan jag och Selma gjorde pannkakor till lunch och bjöd mormor. Skrutt har bara sovit en kvart idag på dagen, hon blev väckt av några kråkor och kunde sen inte somna om. Ändå är hon på strålande humör nu ikväll, säkert tack vare sovmorgonen!

Jag har varit duktig idag och bakat formbröd, fick ett kanongott recept av min syster. Finns det något bättre än nybakt bröd med smör?? Mumma! Under tiden fick Selma leka med mormor och se teletubbies, till hennes stora förtjusning. Hon kan nu namnet på Lala och Poe, 2 av 4 är väl inte så tokigt? Vi har idag oxå försökt att fota Selma till VK:s luciabillaga, men ungen vägrar sitta/stå still...bättre lycka nästa gång... Nej dags att stoppa lillgosingen i säng, hon har somnat på pappas mage, det var länge sen sist mysunge!


 
                             Min dotter Polisen, fejkskrattar =)

 
                                 Selma gillar att sitta i docksängen....

 
                    ...men det blir lite trångt när alla gosedjur oxå ska få plats.

  
                                              Fantastiskt gott!
#1 - - Moster:

Mmm visst är det gott brödet! Hmm men jag ser att du glömde russinen!!!

Till top