Snart är helgen slut igen...

Har verkligen kommit in i det här vardagslunket igen, nu när jag börjat jobba. För ett år sen brydde jag mig inte mycket i vilken dag det var, helg eller inte..man var ju ledig jämt ändå! Youusef har åkt iväg på jobbet och Selma sover ute, en annan får med andra ord lite egen surfartid;)

Igår hade vi en trevlig kväll hos familjen Holmqvist. Mycket god mat och fantastiskt trevligt sällskap. Selma och Alice lekte, tittade på teletubbies, och busade. Våra stortjejer! Kvällens meny:

Förrätt:  
Mini Fetaost- spenatpaj med tomatsallad

Huvudrätt:
Kyckling med cashewnötter, ris och grönsallad

Efterrätt:
Maräng- citronpaj med vaniljglass

Vi hade gjort en rätt var, och ni kan tro att det var fantastiskt gott! Det var kul att grabbarna oxå kunde vara med den här gången, Youssef hade ju inte ens träffat nytillskottet i gänget, Johan :) Vi spelade spel, Absolut överens, hette det tror jag. Jag kunde ju innan vi ens hade börjat spela, förstå att jag och Youssef var rätt körda. Fast vi klarade oss ändå hyffsat tycker jag, trots att vi kom sist! Tur att man är en bra förlorare...eehh...hmm..nja...;)

Nu ska jag röja lite här innan skruttegull vaknar, sen om vi hinner ska vi nog åka till supermormor en stund. Imorrn är det måndag, ny vecka nya möjligheter! Positivt tänkande, då känns allt mycket bättre!

   
                   Tjejerna tycker det är spännande med teletubbies

   
                                      Alice gosar med pappa Emil

   
                          Selma undersöker värdinnan Sofias örhänge =)

   
                                                     Mat!    ( foto : Sofia)

   
                                     Dags för pyjamas=)   (foto: Sofia)

   
                                        Sofia and the boyz...

    
                                                Johanna och glassen

#1 - - Sofia:

Gott var det minsann och väldigt trevligt, får vi göra om! Kram

#2 - - Johanna:

Men SARA...vad har du gjort

Trevligt hade vi ju iaf, får göra om det snart!

Till top