Teletubbies och VAB

Jag har teletubbie-sången på hjärnan jämt, en sak är väl när man är hemma med Selma men lite jobbigt när jag går och småsjunger på den på jobbet... Selma vill hela tiden se på hennes teletubbiefilm. Hon kan sitta ner en bra stund och titta men envisas sedan oxå med att ha på den i bakgrunden medan hon leker...nja, säger mamma då. 

Idag har jag gjort VAB-premiär. Igår när jag hämtade skrutt på förskolan, så rann snoret och hon hade 38.3 i temp. Helt otroligt att man inte märker det på hennes sätt, hon var då sprudlande glad som vanligt när jag kom för att hämta henne. Skönt att hon verkar trivas så bra iaf! Imorse hade hon ingen temp men vi tyckte att det var bäst att hon fick vara hemma och vila. Vila var väl kanske att ta i, mycket energi finns det även i en halvskruttig Selma. Det blev dock en kort vab-premiär för mig, redan vid 14-tiden på em var jag tillbaka på jobbet för en pacemakerkurs. Morbror Adam fick ställa upp som barnvakt.

Annars i veckan har det inte hänt mycket än så länge. Efter att vi varit en stund hos supermormor (vart en kortis då dom hade magsjuka på bygget) i söndags, kom Faten och barnen förbi. Vi fikade och surrade, trevligt som alltid! Magen är så stor och fin nu, snart tittar det nog ut en liten söt filur=)


  
                     Mohammed, Abeer och Selma myser i lekhörnan

  
                                               Glada brudar=)

  
   Selma är i en pussperiod nu, hon kan verkligen överfalla en med pusskalas ibland!
#1 - - Sofia L:

Oj vilken mysig bild!!!

Till top