Trött...

Igår kväll när jag skulle lägga Selma lyckades jag somna själv oxå. Jag sov nästan 1 timme, vilket inte var så bra för jag kunde absolut inte somna sen när det var dags för mig att lägga mig. Vände och vred på mig i sängen och när jag just lyckats somna så vaknar Selma. Hon har sovit oroligt inatt, jag tror att hon drömt. Vi flyttade över henne till vår säng och då skulle hon typ ligga och krama mitt huvud, ni kan ju tänka er hur mycket sömn man fått...

Bra dag på jobbet har det iaf varit, käkade Lunch med Emma (neurofys). Det var mycket trevligt, vi har alltid så mycket smaskigt skvaller att plöja igenom när vi träffas! När jag hämtade Selma på förskolan ville hon knappt gå hem, rymde ifrån mamma hela tiden. Fröknarna hade fotat dom idag igen och bilderna visades i den digitala fotoramen. Fick bl a se när dom låg och sov, dom såg så söta ut alla småttingar där dom låg brevid varandra på madrasserna=) Idag hade dom bara varit 6 barn på avd, så dom fick mycket mysig tid med fröknarna!

I veckan är det full fart igen, Onsdag ska vi träffa Jenny och Emilia efter jobb/förskola och sen åker vi och säger hejdå till mormor och morfar som åker till sthlm/saudi. Torsdag ska jag ut och äta med jobbet, Selma ska vara med morbror Adam och Jonna till det att Youssef slutar. Fredag blir det middag hos Asmae och Walle och Lördag blir det middag hos familjen Holmqvist med Johanna och Johan. Full fart med andra ord, precis som det ska vá!

Lämnar er med några bilder från gårdagskvällen hos fam. Erdogan.

     
                                     Tjejerna Selma och Yasemin


     
          Wille, Selma och Yasemin (Selma har lärt sig att fejkskratta på uppmaning)

     
                               Skruttan fick låna Yasemins dockor=)

#1 - - Sofia:

Vilka fina bilder! Y och W har verkligen blivit stora! Ska bli mysigt med middag på lördag. Länge sedan Youssef var hemma hos oss =) Kram

#2 - - mormor:

Värst vad ni passar på och festar när vi inte är i närheten!

Jag längtar så efter att träffa mina gulliga småkillar i Uppsala.

Gillar Selma dockor? Hon som var så rädd för alla figurer förr.

#3 - - Sofia L:

Tänkte bara meddela att skallran som Ebba fick av er har hon hon börjat gå lös på, hon kan inte greppa den själv men vi brukar vifta den framför henne och hon blir sjövild och skrattar! Kul va?

Till top