att jobba...

Det kommer bli mindre bloggande nu när jag börjat jobba, det känner jag redan efter bara 4 arbetsdagar. Är full rulle när man kommer hem med middagsbestyr och stök och sen vill man ju hinna mysa med lillgrodan oxå! Efter att ha fått henne i säng är jag sen så slut att jag skulle behöva lägga mig själv oxå. Hoppas på att tröttheten kommer att ge med sig lite, när jag blivit mer van att jobba.

 Selma verkar trivas på förskolan men är inte riktigt nöjd när Youssef lämnar henne. Idag hade hon blivit riktigt ledsen, hon har verkligen förstått att vi försvinner. Tur så går det ju över snabbt och hon bryr sig inte resten av dagen. Igår var jag på föräldramöte. Det var intressant att höra lite mer om verksamheten och träffa dom andra föräldrarna. Jag ska det här året vara med i förskolans föräldraråd, hoppas det ska bli intressant! Nu fick jag en skål fruktsallad av min man, ska mumsa i mig den och sen godnatt!


  
                                                  Fast i äppelkorgen!
#1 - - fäten:

hej gumman!

jag förstår att det tufft att börja jobba efter så här lång ledighet.men jag tror att tröttheten kommer att ge med sig så småningom ska du se.

visst bli det fullt när man jobbar och dessutom har barn då hinner man ingenting och så är man dödstrött när man kommer hem.

Jag hörde att walle och asma är hemma nu kul va..

Förresten har du tittat på familjeliv, har har en hel del kläder till lill grodan ifall du behöver som jag har tagit fram från förrådet.

SOV GOTT NU SÅ HÖRS VI /KRAM

Till top