Grillning

Jepp i detta mysiga ruskväder fick vi för oss att grilla! Mormor och morfar var här och åt middag. Selma fick följa med dom och handla lite medan jag och Youssef gjorde i ordning maten. Det vart väldigt gott, men det tycker jag alltid att grillat är!

Annars idag har vi bara varit hemma. Jag är lite sur för vår diskmaskin har pajat, så vi måste skaffa en ny. Det är ju helt otroligt vad man tycker det är jobbigt att diska för hand, jag menar för bara 3 år sen så hade vi ju ingen diskmasin ens! Utgifter, utgifter... måste satsa lite hårdare på mina planer med att starta eget företag och tjäna storkosingen!

  
                         Selma  provar pappas tuffa allibabasandaler!
#1 - - Sofia:

Typiskt att den gått sönder, var den gammal? Så söt hon är i sandalerna. Jag träffade henne och dina föräldrar på Coop. Alice sa att hon "Pussa Selma" jag såg dock inte att hon gjorde det men tanken var ju god =) Lycka till imorgon! Kram

#2 - - Sofia L:

NOOO va jobbigt för er, så typiskt. Bland det absolut tråkigaste som finns är ju handdisk. Jag tror vi får slå våra kloka ihop så startar vi något eget, jag är lätt på :)

Lycka till på jobbet imorgon.. hm få se nu vad jag hitta på, MYSA!!!!

Till top