Ögonop imorrn!

Selma har tydligen varit på ett strålande humör på förskolan både igår och idag. Hon har inte heller varit ledsen när Youssef lämnar, så vi tolkar det som att hon trivs bra! Så skönt!! Igår kväll var jag och Johanna till familjen Holmqvists nya lägenhet på Teg. Den var mysig och jag blev imponerad att dom kommit iordning så fort. Alice har fått ett så fint rum, även om vi fick titta förskitigt då hon sov där inne=)

Idag har jag jobbat sista dagen på ett tag. Imorgon är det dags för behandling av mina ögon. Jag trodde jag skulle vara mer nervös, men känner mig ganska cool. Det kanske kommer imorgon! Så det blir lite pusslande några dagar nu, för att få ihop allt med lämning/hämtning på förskolan, sjukskrivning och jobb. Tur att man har familj i stan! Så vi får se hur det blir med bloggandet på ett tag, jag ser ju väldigt dåligt utan linser och jag kommer nog inte att kunna ha i dom närmsta veckan. Nu dags att softa lite...=)

   
   
                    Selma i en av sina nya tröjor som hon fått av mormor

 
               Vi ska ut på en kvällspromenad, nog ser stumpan lite trött ut...

 

#1 - - Sofia:

Jag skrev en lycka till kommentar imorse men den verkar inte ha kommit med. Hur har operationen gått? Kram

#2 - - fäten:

hej vännen!

hört att du blivit opererad ..och hur gick det får nog ringa och prata med dig .Vilken tur det går bra för Selma på dagis då är det inte lika jobbigt och lämna .ha det gått

Till top