Jobbångest och Grey´s premiär!

Idag när jag lämnade Selma på förskolan så protesterade hon lite. Hon började gnälla när jag sa hejdå, fast jag tjuvlyssnade så fort jag hade hunnit runt hörnet och då hade hon blivit nöjd och upptagen med annat. Fast nog känns det i mammahjärtat när hon bara Maaaaammaaaaaaa, maaaaammaaaaaa! Resten av dagen hade iaf gått bra, även om hon tycker att det är mycket mysigare att sova i frökens knä än på madrassen=)

Eftermiddgen och kvällen har varit lugn, vi har varit ute en stund och Selma har fått ett bad. Snart ska jag och Sofia iväg till Johanna och se säsongspremiären av Grey´s anatomy. Det var ju såååå spännande i våras, så det blir intressant och se vad som händer. Selma ska vara hemma och sova med pappa=)

Imorgon gäller det! Nu har jag varit hemma klart för den här gången. Jag måste säga att det känns lite konstigt att gå tillbaka och jobba igen, tur att jag inte behöver vara där heltid! Å andra sidan så skulle jag inte vilja vara hemma så mycket längre, känns som att det är dags för förändring!

   
                           Nyss hemkommen från förskolan!

   
                 Nakenfisen har hittat min sjal och virar den runt sig=)

   
                   Läser bok i badkaret, samma bok som jag oxå läst som liten!

   
           Leker lite med duschen, men om mamma duschar håret blir det skriiiiiiik!
Till top