Familjen Q

Imorse var vi ju på dagis förståss, Selmas fröken som skolar in henne är dock sjuk. Detta gör att inskolningen inte riktigt går som det var tänkt. Då dom inte har tagit in någon vikarie innebär detta att jag är med hela tiden. Tur att vi har lite tid på oss innan jag börjar jobba!

Efter lunch och sovning för stumpan cyklade vi iväg till Familjen Qatanani. Det var så länge sen vi träffades (fastän vi bor så nära), så vi hade en hel del att prata om. Dessutom fick jag ju klappa lite på F:s bebismage oxå, myspys! Selma lekte med barnen och passade oxå på att rensa deras vinbärsbuske.

Vi har oxå hunnit vara barnvakter en liten stund här på kvällen. Yasemin var hos oss en stund medan mamma Jessica var på föräldramöte och pappa Musse med William på träning.

  
                                   Bus med Abeer och Mohammed

 
                                       Selma åt MASSOR av vinbär

 
                                            Sen gungades det!

 
                                Troligtvis en liten lillebror i magen=)

 
Yasemin och Selma i soffan, det är visst nån liten dam som kladdat på kameralinsen....

#1 - - Fäten:

Hej gumman!

Tack för igår det var riktigt trevligt att få träffa dig och selma,och vilka bra bilder det blev.Det nu jag ser att jag har blivit såå runt man tänker ju inte på det förren man ser sig på kort hihihi.Vi ses kram vännen.

#2 - - mormor:

Ja Faten, vi har nästan glömt bort hur du såg ut med en stor rund mage. Det var ju ett tag sen.

Nu väntar vi alla på vem som kan bo där inne.

Till top