Första dagen på förskolan

Å jag hade lust att ta med mig kameran och dokumentera, dokumentera, dokumentera!!! Fast jag hejdade mig , lite onödigt att bli den "knäppa mamman" alldeles på en gång=) Selma var iaf väldigt nöjd på förskolan idag. Från det att vi kommit igenom grinden hade jag nog lika gärna kunna gå därifrån, hon tittade inte efter mig en enda gång. Hennes fröken Eva som skolar in henne verkar super bra, lugn, trygg och ja helt enkelt cool. Skönt känns det, samtidigt som jag får lite separationsångest. Detta innebär ju att jag inte ska vara med min lilla bebis på dagarna längre, jag måste ju jobba! Pratade iaf med Jenny idag, hon har börjat jobba i veckan och försäkrade mig om att jag skulle överleva när det väl var min tur igen=) Har varit himla bra att vi två fått barn samtidigt, vi har kunnat bolla så mycket med varandra, skönt med nån på jobbet som är precis i samma sits!

Morbror Zacke har varit här och sett sverigematchen och käkat middag ikväll, 0-1, nog trodde jag att dom skulle slå Malta med mer! Nu är det dags att sova igen, gonatt!

       
                                                     Dagistjejen!

       
                      När vi kommit hem var vi ute en stund, men oj vad det blåste!!
#1 - - Johanna:

Va roligt att det gick så bra! Skulle vara jättestolt om jag va du, men det är du ju förmodligen också :)

#2 - - Sofia:

Skönt att inskolningen går bra! Alice verkar också trivas på sin nya förskola. Kram

Till top