Hagel

Nu är Selma färdig inskolad på förskolan. Det hade gått bara bra idag oxå. Jag hade glömt att ta med hennes voovve som hon har när hon ska sova, men företagsam som hon är gick hon och valde ut en docka istället som hon låg och kramade tills hon somnade. Nu blir det till att vara 2 heldagar på förskolan med mamma som backup, men på torsdag så gäller det på riktigt, inte minst för mig! Jag kan inte fatta var senaste året har tagit vägen, vi har ingen bebis längre, vi har en förskoletjej!! 

Imorse var det riktigt kallt, 6 grader visade termometern när vi cyklade iväg. Strålande solsken var det dock, och det såg ut som att det skulle bli en fantastisk höstdag. Det blev det visserligen oxå, men mitt i allt kom värsta orkanvindarna och störthagel. Det kan verkligen slå om så fort. För snabbt var det ju över och solken igen...


  
             Syns det hur det haglar? Lite av den nya altanen får ni på köpet=)

  
               Oj vad hagel och höst känns långt borta när man ser den här bilden!

 
                                    Sååå kul med havet!!

  
    Selma fick en ny mössa idag, utförsäljning av barnkläder hos morfar, perfekt!

GRATTIS på 2-års dagen Alice!

#1 - - mormor:

Vad du såg liten ut i den rosa mössan, Selma. Jag trodde först att det var ett gammalt kort.

Nu längtar jag till Marocko...

Till top