Härlig helg!

3 dagar(!!!) Har vi varit lediga hela familjen tillsammans, kan verkligen inte minnas när det var så sist, såååå skönt! Det har varit en trevlig helg med mycket gofika! På söndagsmorgonen var vi på salat Eid tillsammans på sporthushallen, det var massor med folk! Sen var vi ut och åt med min familj, varefter resten av kvällen tillbringades på Sofiehem. Idag har vi varit på Leos lekland med Selma, hon lekte oavbrutet i 3 timmar och var helt slut sen! Vi träffade massor av folk som vi kände, vilket var skoj!

Äntligen är vår fasad på huset klar, det blev mycket fint, ska ta och fota nån dag! Vi passade på i förmiddags att köra bort en massa brädor och skräp. Nästa projekt att ta tag i blir altanen på baksidan.

Har varit dålig på att fota då kameran var oladdad, så jag har bara tagit några bilder med min mobil.

  
               Ute på lunch, jag gillar hur morbröderna matchar varandra!

  
                            Visst är mormor och morfar coola!

  
                                          Mobbe Adam och Selma

  
                                       Klätterapan på Leo´s lekland

  
 Selma och pappa åker rutchkana, stumpan skulle åka den om och om och om igen...

   
                    ...sen hoppade dom hoppborg, som inte var lika poppis...

  
                 ...men vad gjorde mamma? Jo satt i massagefåtöljen!

  
               Kanske lejonet, eller vovvov (som Selma sa), vill ha lite festis?
#1 - - mormor:

Nästa gång tycker jag att mormor, morfar, Zacke, Adam, Asmae och Walid också följer med till Leos.

Åtta vuxna och ett betalande barn. Vad kul vi ska ha!

Till top