Inskolningen fortsätter...

Det gick bra på förskolan idag oxå. Jag lämnade stumpan och gick hem drygt en timme. Hon hade lekt ute och varit nöjd. När dom sen gick in så hade hon gått runt och letat mig, mamma? Mamma? Hennes fröken ringde då mig och sa att jag kunde komma ifsll hon skulle bli ledsen, hon sa att det verkligen är viktigt att man inte skrämmer henne nu från början. Väldigt bra tycker jag, men Selma hade fort accepterat att jag inte var där och satt sig och ritat med fröken Eva. Så när jag kom hade hon ju ändå inte tid med mig=)

Annars har vi varit mest hemma idag, underbart väder har det varit så vi har varit ute och lekt mycket.

   
                              Ja, blöjan kan man ju ha på huvudet med=)
#1 - - mormor:

Det spelar ingen roll vad du tar på dej.

Är man så där gulle-söt då passar man i allt.

(Jag syftar alltså på Selma)

#2 - - Sofia:

Snygg mössa =)

Till top