Krassliga

Vi är snuviga och har ont i halsen hela familjen. Selma har världens energi ändå medan jag och Youssef helst vill ligga i soffan=) Nya tag imorgon dock, för här har vi inte tid att vara sjuka! Blir en spännade vecka med inskolning på förskolan och allt. Youssef har spelat match med Mariehems farmarlag idag, 1-1. Jag och stumpan har varit hemma, Sara och Youssef (ja asså dom andra)och gullungarna kom oväntat förbi en sväng på em. Dom funderar på att kanske flytta till Ersboda, hoppas hoppas!! Mat hos mormor och morfar blev det. Vi har oxå sagt hejdå till Asmae och Walid som åker till Beirut, Libanon imorgon. Dom ska vara bort 1 månad, lite avis=) Glömde kamerasladden på Sofiehem (ja jag vet mamma att jag ALLTID glömmer nåt!) så det blir inga nya bilder, ska lägga upp en bild på overallen sen Sofia!
    
   
 Marocko, Selma fick lära sig mycket av sina kusiner här hittade jag henne sugandes på en klubba...
    

   
               Sovande kusiner, marockanska bröllop är tröttsamma;)

Till top