Tjejträff!

Ja idag blev det en riktig tjejträff på eftermiddagen. Alice kom med mamma Sofia, sen kom tant Johanna och sist men inte mist dök Alice moster Sara upp. Vi fikade, busade och surrade massor. Mycket trevligt, och på lördag ses vi igen för då ska ju Alice ha 2 års kalas!

Förmiddagen var inte lika kul då jag städade, höll på länge men hann ändå bara nedervåningen. Nya tag till helgen med övervåningen. Selmas förskola har stängt idag och imorgon då de har planeringsdagar. Tur att jag inte börjat jobba än! Fast nu är det inte länge kvar, Nedräkningen till den 1:a oktober har börjat...med blandade känslor...

Jag har en sak som hänger över mig, Selmas fotoalbum. Sen hon föddes har vi ju fotat massor. Jag har köpt album, tänkt och planerat men kommer aldrig till skott. Jag vill ju att det ska bli fint och ett riktigt kul minne, men jag tror jag sätter lite för höga krav på mig själv. Jag kan inte ha med ALLA bra bilder och inte skriva ALLA saker hon gjort...måste måste måste bara coola ner och ta tag i det där snart!

   
             Sofia läser bok...Alice , Selma och Sara lyssnar intresserat=)

  
                                       Tjejerna "pickar" på sittkudden

  
                      Selma tycker att hon och Johanna ska titta på TV en stund...

  
                               Alice busar och pussas med mamma Sofia

   
                                     Söta mys-flickor =)
#1 - - mormor:

Så kul för dej Selma att ha en kompis på tjej-träffen. Nu känns du ju också som en "stor" tjej, du håller som på att växa ikapp Alice.

Grattis Alice på 2 års dagen!

#2 - - Sofia:

Tack för igår! Trevligt som vanligt! Söta bilder, tror jag tar några av dem =) Kram

Till top