Dålig på fota

Nu har jag varit dålig på att både blogga och fota på ett tag. Jag glömmer att ta med mig kameran, men det ska det bli ändring på när jag köper min nya systemkamera! Idag var jag och kikade lite på expert, och det är så svårt att välja...

Efter en tripp till stockholm på kurs så var det skönt att komma hem och ha lite helg. Selma har varit fortsatt krasslig, men har inte haft feber sen i fredags iaf. Hon har en riktig rethosta som inte vill ge med sig, och hostmedicin är enligt henne det värsta straff hon kan tänka sig. Känns så hemskt att tvinga i henne, men vi vet ju att hon knappt kan sova nåt annars pga allt hostande. Youssef har jobbat i helgen, Igår var jag och Selma ute och cyklade en sväng, sen åkte vi till mormor och morfar på Sofiehem. Idag tog vi oss en promenad bort till coop. Jag tittade lite på HM och Kappahl, hittade som vanligt bara nåt åt Selma. En sommartröja fick följa med hem. Sen kompletteringshandlade vi lite och åt sedan lunch på frasses. Jag som aldrig går på sånna där hamburgar-resturanger visste knappt hur man gjorde för att få maten...dom tyckte nog jag var lite förvirrad... Vi promenixade sen hemåt och Selma skulle absolut gå själv, vilket hon fick ett bra tag. Problemet vara bara att vi aldrig tog oss framåt, snarare åt sidan och bakåt. Varför är det alltid så, om hon nu ska springa ifrån mig så kan hon väl åtmistonde springa åt rätt håll!

Skrutt sover nu efter ett bad, och snart är det min tur att lägga huvudet på kudden, imorrn är det ju dags att jobba igen. Känns lite tungt må jag säga, men alltid bättre när man väl tagit sig iväg.

  
                                     Kul att bada=)

Fråga mig inte varför allt står med kursiv stil...inte går det att ändra heller...mysko...
#1 - - Sofia & Ebba:

Hej!

Värsta badbruden!!! Sötare får man leta efter tror jag!

Ja visst måste vi ses!!

När passar det er? Kanske någon eftermiddag nästa vecka? Hur ser det ut för er då??

Till top