Loppis

Oj, flera dagar sen jag skrev sist. Som vanligt så ruuuuusar tiden fram och jag har fullt upp och är alldeles för slut på kvällarna för att sitta framför datorn. I fredags efter jobbet så kom Emilia och Jenny och hälsade på. Länge sen sist som dom var hos oss! Flickorna hade roligt och sprang runt och busade. Nu är dom ju så stora att dom kan prata oxå, vilket är så mysigt att se! Selma har pratat om Emilia mycket i helgen, och tycker att hon ska komma.

I morr' n har jag  bokat bord på Uméåkers loppis. Jag ska sälja bort en massa saker som jag rensat ut här hemma. Jag trodde först att det skulle vara svårt att få ihop till ett bord, men efter att ha hämtat lite på Sofiehem börjar det nu vara så att jag undrar om allt får plats! Vad svårt det var att sätta priser, man vill ju inte sätta för dyrt så folk inte köper men samtidigt vill man ju kunna få så mycket som möjligt för grejorna. Jag tror att jag satt hyffsat rimliga priser, med en liten "prut-mån". Youssef jobbar imorrn, så mormor och morfar får vara barnvakt några timmar. Kära kusin Asmae följer med som hjälp-säljare :) Jag vet inte vad jag ska förvänta mig, hoppas jag får ihop 150 kr för bordshyran iaf...Det som är jätte bra är att man inte behöver ta med sakerna hem igen, utan bara lämna det man inte fått sålt så kommer returmarknaden och hämtar!

Nu ska jag återgå att se "el clasico" med min käre make, nattinatt!

  
                    Den uppskottade altanen är perfekt lekhage för Selma=)

  
                                        Emilia och Selma leker med garaget

  
                                   Emilia tyckte nog det var spännande:)

  

Bjuder på ett litet videoklipp från igår när skruttan var ute och lekte=)

#1 - - Sofia:

Visst är det härligt när de kan vara ute utan overall! Hur mycket inbringade loppisen? Vi ses imorgon! Kram

Till top