Vår

Ja nu måste man väl ändå säga att det är vår. Fåglarna kvittrar och snön försvinner, så härligt! igår så ringde dom till jobbet från Selmas förskola för att hon hade feber, så det var bara att packa ihop och åka o hämta lillgrynet. Idag har jag därför varit hemma med henne. Hon har varit feberfri idag så vi har ändå kunnat vara ute lite här på gården i det härliga vädret! Jag skottade upp en gång till lekstugan, vilket Selma blev riktigt glad för. Ska till sommaren försöka piffa till lite där inne, känns som om att hon i år kommer att ha ut mycket mer av stugan än förra sommaren.

På fredag har vi temadag på jobbet, vi ska åka till Norsjö och stanna till på lördag. Ska bli mycket trevligt hoppas jag! Sen nästa vecka är det kurs i Stockholm, så det blir mycket borta från familjen ett tag framöver...

Jag har lock på ett öra vilket jag haft i flera dagar. Jag vet inte vad jag ska göra för att bli av med det. Nyss provade jag att hålla för näsan och blåsa, men då fick jag den värsta yrselattack jag någonsin varit  med om. Hela huset snurrade och jag var tvungen att ligga blickstilla för att det skulle gå över...läskigt.

  
Selma i en en av de två små trädgårdstolarna som jag hittade på loppisen i helgen, det enda jag köpte men sålde själv desto mer!
#1 - - Sofia L:

Hoppas att ni får det trevligt på temadagen!!

Hälsa alla från mig!!! Vilken kurs ska du gå?

#2 - - Hanna:

Sara. hinner vi ses när du är här nästa vecka? kanske en liten fika?

kram

#3 - - Sara:

Sofia: ska ta och hälsa, synd att du inte kunde följa men jag förstår varför;) Jag ska gå en utbildning i esofagus tryckmätning.



Hanna: Som vanligt är det tajt om tid när man är där, men skulle vara om vi slutar rätt tidigt på torsdagen. Jag kommer bo inne i city, men vet inte riktigt hur upplägget ser ut. Vi kan väl höras vid!?

#4 - - Sofia:

Ha det så trevligt på Källan! Sen ses vi på söndag! Kram

Till top