idétorka...

Jag vet inte alls vad jag ska skriva, är helt utan skrivarlust...det är fantastiskt härligt att vara ledig, speciellt nu när man hör alla andra som har ångest inför att börja jobba igen *skadeglad, hehe*. Fast jag vet ju att det tar slut för mig med så småningom. Innan dess har jag iaf tänkt hinna en sväng till syster-yster i Uppsala, var ju alldeles för längesen vi sågs nu.

Selma är ute och leker med papppa i trädgården, vilket underbart härligt väder vi har, hoppas det håller i sig! Det är så fint ute i trädgården så här års tycker jag. Allt har vuxit upp och är lummigt och fint. Selma älskar att plocka hallon och smultron som hon sen går och smaskar på. Ikväll ska vi till Sofiehem, så som alla andra kvällar nu under ramadan, härligt med riktig familjetid!

  
                    Min fina man, dotter och farbror ♥

   
                                      Selma för exakt 1 år sen!

  

Till top