Regnig Söndag

Idag är det mulet och regnar, och jag kan inte låta bli att tycka att det är ganska skönt. Efter att ha varit en månad i 40 gradig värme, längtar man efter lite svalka. Jag sitter och för över bilder från semestern, vad ska man göra med alla bilder egentligen!? Måste bli bättre på att framkalla och göra album.

Imorgon börjar Youssef att jobba, jag och Selma ska nog träffa familjen Holmqvist. Selma frågar mycket efter Alice. Vad vi sedan ska fylla dagarna med återstå att se, men skönt är det att ha halva semestern kvar!

Jag och Selma har idag varit och träffat familjelivsgänget, kul som alltid! Vi var på Gammlia och fikade, busade och tittade på djuren.


                         Selmas nya frilla...


                                  Behöver jag säga att Selma gillar sin kusin Ayoub?


                                                  Isabella, Selma och Isak


                                                   Klara


                                                     Fika


                                           Tjejerna matar hönsen
#1 - - Sofia:

Jag tycker hon var fin i håret! Skoj med Gammlia. Ses imorgon. Kram

#2 - - Jonna:

Åh, vad skönt med halva semestern kvar! Du får gärna hjälpa mig och Adam resten av tiden ;) Vi har så mycket att stå i nu med resan, fixa lägenhet och bröllopet. Jag börjar få lite smått panik, haha! Men det är så klart kul på samma gång:)

Kram

Till top