Kaxig

Jag retas med Selma och säger att "det är min pappa" när jag sitter brevid Youssef i soffan. Lillstumpan sätter då bestämt ned foten i golvet och säger...

-Nu vill jag inte vara med dig

Hon går iväg och ställer sig i ett hörn i köket...

Selma - Nu är Selma sur

Jag- men varför är du sur Selma?

Selma- Du är DUM, du gör dumheter!

Jag- Oj, men förlåt Selma jag ska inte vara dum

Selma- NEJ, jag är sur, du gör dumheter!


Haha, man försöker att inte skratta för att hon ska känna att hon blir tagen på allvar. Hur ska man då göra när hon är så fruktansvärt söt så att man bara vill pussa henne som en tok!? Det gick iaf över när jag sa förlåt några gånger och sa att hon var mammas älskling, skrutt, lillgroda och blomma=)



        Detta är något annat Selma gör mycket just nu, packar sina väskor och åker iväg med sin bil=)

Annars så är det toppen att vara ledig, snart åker vi iväg till syster-yster i estockholmo, vilket blir toppen! Idag har Selma åkt buss till stadsbiblioteket med mormor. Jag fick göra undan det plugg jag hade till Kardiologikursen.

Till top