Asmae och Walle hemma=)

Idag kom dom hem efter 2,5 månader! Vi var och hämtade dom på flygplatsen, kul att träffas igen! Selma är förkyld, igår lite febrig men bättre idag. Vi får se hur det är imorgon annars så får hon vara hemma med pappa. Jag har fullt upp på jobbet nu, utbildning imorgon på förmidagen och sen ska jag föreläsa på eftermiddagen...

På fredag åker vi till Uppsala och kusinerna, ska bli riktigt trevligt. Annars i veckan ska jag och Selma försöka hinna hälsa på Faten med familj, jag hoppas oxå på en tv-kväll med brudarna (vad tror du om Onsdag hos oss, Sofia? Jag och Johanna kan). Nej nu måste jag betala räkningar och förbereda inför morgondagen, tjingeling!

  
                   Vi har hittat igen mina bröders gamla bilgarage, kul tyckte Selma!

  
                                              Selma skottar lite snö...

  
                                             ...och drar bob:en en stund =)
Till top