kyligt...

Ja det händer inte mycket under veckorna, jobb/förskola är nästan det enda vi hinner med. Höll på att förfrysa när jag stod och väntade på bussen imorse, jag hade inte kollat temperaturen och hade inga långkallingar eller täckbyxor, inte att rekommendera vid -28 grader! På förskolan hade dom inte haft utelek idag, vilket jag kan tycka vettitgt med den här kylan=) Jag hade sen en stressig förmiddag på pacemakermottagningen, tur att man tyckar att man har ett kul jobb iaf! Igår kväll var jag iaf på en trevlig tjejkväll (en mysig sofia-johanna-sarakväll) hos Sofia. Jag är så glad att vi alla bor i samma stad igen! Selma fick vara hemma med pappa;) 

Har varit dålig på att fota i veckan, så det blir egyptenbilder...

  
                                                     Söt som socker!

  
                          Å vad jag längtar tillbaka till värmen och sommarkläder!
#1 - - Sofia L:

Självklart ses vi imorgon :)

ÅÅÅ jag längtar också till värmen och sommarkläder, men nu är det bara 1 vecka kvar! Tjohoo!

Till top