Nu är vi lediga=)

Nu är vi äntligen lediga tillsammans drygt en vecka. Idag jobbade Youssef sista passet innan resan. Under tiden var jag och Selma en sväng på stan med mormor. Vi kollade lite på rean som var kvar och lyckades göra några fynd. Bland annat en badräkt till Selma som får följa med till egypten=) Kvällen har sedan ägnats åt packning och tvättning varvat med lite melodifestival. Det ser dock ut som ett bombnedslag här hemma, så imorrn måste vi hinna röja lite så att vi får undan innan vi åker.

Svårt är det att packa när man inte riktigt vet vad man ska förvänta sig för väder. Vill inte ta för kalla kläder då jag tror att det kan vara ordentligt svalt både kvällar och nätter. Vad behöver man? Hur mycket behöver man?? Hur mycket behöver Selma?? Vi åker ju ospecificerat, kanske vi måste ta med oss handukar....Ja det känns som att vi skulle kunna packa hur mycket som helst, men jag vet av erfarenhet att det alltid blir för mycket. Därför ska jag försöka att banta ner packningen så mycket som det går.

Bjuder på några bilder från idag när Selma provar sin finfina sommaroutfit från blingo!

  
                                 Visst är den såå söt!?

  
                         Fast vad är inte sött på den här skönheten!?
#1 - - Anonym:

Å, de kläderna är ju underbara! Ha en trevlig resa och njut av ledigheten och varandra! Kram

#2 - - Sofia:

Det var jag som skrev föregående inlägget =)

#3 - - Emmy från Familjeliv:

Ha en skön vecka i Egypten nu! Mycket snygg strandklänning Selma =)

Vi saknade er hos Anneli! Det får bli Lycksele djurpark till våren

#4 - - fäten:

vilken sötnos,och en riktigt söt klänning.

Vad är det jag läser Sara! ska du till egypten imorgon,va trevligt,ha de riktigt skönt!

Till top