Kalas

Idag har jag och Selma varit på Williams 6-års kalas, tyvärr jobbade Youssef. Det var trevligt men oj vad jag önskade att jag fortfarande åt kakor, vilken fantastisk fikabuffé som dukades upp! Det är bra att man får träna sig mot frestelser och känna att jag faktiskt har lite självkontroll;) Idag är den tyngsta dagen hittills på min kur, tydligen skulle dag 3 kännas värst och jag kan inte annat än att bekräfta att så är fallet. Känner mig rätt slut i kroppen... fast fortfarande är det jobbigaste att hinna få i sig 3 liter vatten per dygn, det är mycket!

Innan kalaset var vi en sväng på stan för att uträtta några snabba ärenden. Jag köpte nya strumpor åt Selma (PoPs igen för dom är ju överlägset bäst!) sen köpte jag äntligen en ny knopp till vår perkolator (stavas det så?). Lyckades också fynda på Gina Tricot, både en tröja och en kofta till mig för totalt 148 kr! Vi köpte oxå en ficklampa till Wille i fördelsedagspresent, han fick den tillsammans med en bok som vi köpt förrut..

Youssef är hemma nu så, jag ska inta ryggläge i soffan en stund, tjing tjing!

   
  Selma kalasfin (dock redan smutsig...) i sin nya klänning som hon fick av mormor igår!

   
         Selma fick en godispåse på kalaset så nu har vi nonstop över hela köksgolvet =)

   
                                En lite suddig mor&dotterbild!
Till top