SEMESTER

Nu är vi lediga, eller ja nästan...Youssef jobbar 4 h imorrn men sen är han oxå ledig. På måndag bär det av söderut, närmare bestämmt Madrid. 3 nätter blir vi där och sen åker vi vidare till Marocko. Kommer säkert att kännas otroligt skönt när vi väl kommit iväg men just nu håller jag på att stressa ihjäl mig. Vi är väldigt dåligt förberedda i år och kommer att få vara uppe hela nätterna nu fram till att vi åker för att hinna allt klart. Idag var vi en sväng på stan för att ordna det sista där. Just när vi skulle få i oss lite lunch så träffade vi på Alice med mamma Sofia och mormor Lena i parken. Väldigt passande för vi kunde då sätta oss med dom en stund så tjejerna hann busa lite. Selma tycker ju att det är sååååå tråkigt att gå på stan så det var bra att hon fick springa av sig lite.

Nu har jag inte tid att sitta här och skriva, hoppas alla får en trevlig sommar! Jag ska försöka att uppdatera lite från Marocko, men det brukar vara trögt att ladda upp bilder så vi får se. tjingeling!

(Till er som redan är på plats, värm upp "kokotan" för nu kommer vi! puss)

  
                                                 Selma rymmer ut så fort hon får chansen

 
                          För första gången fick jag sätta upp hennes hår...i typ 1 minut...

  

                              Selma äter "smoggi"  (Smoothie)

#1 - - mormor:

Skynda er hit. Vi längtar efter er.

#2 - - Sofia L:

Ha nu en god tur och riktigt skön semester!!!

Vi är inte alls avundsjuka!!!

Kram!

#3 - - Sofia:

Njut av semestern och hälsa alla vi känner!

Kram

Till top