Sjukling

Igår när jag hämtade Selma på dagis så såg jag ganska snabbt att hon verkade hängig. Dom var ute, men Selma hade sagt att hon ville gå in... Vi for hem och när jag tog av overallen kände jag ju hur varm hon var. Stackars liten hade 39.9 i temp, inte så konstigt att hon inte ville vara ute och leka. Jag ringde på dagis och sa detta, tycker ju att det var lite konstigt att dom inte märkt nåt, men det kanske inte är så lätt... Idag har hon haft hög feber hela dagen, som högst tempade hon 40,8 här på em. Youssef var hemma förmiddagen och jag eftermiddagen, imorrn kommer jag vara hemma med henne hela dagen. Hon har fått en besvärlig hosta oxå, vi får avvakta nån dag och se att allt ger med sig annars får vi uppsöka farbror doktorn. Helt otroligt att hon ändå orkar vara uppe, en annan skulle ligga helt däckad. Vi har lekt med bilar och byggt klossar, men det har oxå blivit mycket mys i soffan framför teletubbies.

    
                       Mammas älskling!  Bilden tagen för exakt 1 år sen=)

   
Till top