När blev det torsdag igen?

Hjälp! Vad den här veckan har gått fort. Det har varit fullt upp, och det är väl därför det känns som att dagarna rusar fram. Selma är en riktig liten "babblare". Hon har börjat berätta mer och mer, så nu kan hon ju tex skvallra lite om vad dom gjort på dagis;) Ett nytt ord som hon börjat med är att hon säger att hon är rädd, "Sema jädd" säger hon och vill att vi ska följa med för att hämta eller titta på något.

Igår var jag på middag på Invito med mitt jobb. Det var mycket trevligt men det tog en himlans tid att få maten. Jag åkte hemåt efter tre timmar och då hade vi fortfarande inte hunnit få efterrätten. Varmrätten var iaf mycket god...jag åt röding, mums! Nej nu tippar jag snart av stolen av trötthet, godnatt o hej :)


  
                              En sötnos i badet för nån dag sen...

  
                            En "mjau, mjau" läser Selma i boken :)
#1 - - Sofia:

Ja det är helt otroligt hur fort en vecka kan gå! Är ni peppade för målandet i helgen? Kram

Till top